განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასებების აღწერილობა
განმავითარებელი
|
განმსაზღვრელი
|
|
მიზნები
|
სწავლის ხარისხის
გაუმჯობესება;
მოსწავლის წინსვლისა
და განვითარების
ხელშეწყობა.
|
მოსწავლის
აკადემიური მიღწევის
დონის დადგენა საგნობრივი სასწავლო გეგმის შედეგებთან
მიმართებაში.
|
ამოცანები
|
ცოდნის კონსტრუირებისა და ცოდნათა
ურთიერთდაკავშირების პროცესის შეფასება;
წინარე ცოდნის/წარმოდგენების დადგენა;
მოსწავლის მიერ თავისივე ძლიერი და სუსტი
მხარეების დადგენის უნარის შეფასება;
მოსწავლის მიერ საკუთარი წინსვლის
ხელშესაწყობად გააზრებული ნაბიჯების გადადგმის უნარის შეფასება;
ცოდნის სამივე კატეგორიის ათვისების
პროცესის შეფასება;
ცოდნის ერთობლიობათა ფუნქციურად
გამოყენების უნარის შეფასება.
|
ცოდნათა ურთიერთდაკავშირების უნარის შეფასება;
ცოდნის სამივე კატეგორიის გამოყენების
უნარის შეფასება;
ცოდნის ერთობლიობათა ფუნქციურად
გამოყენების უნარის შეფასება.
|
წარმატების კრიტერიუმი
|
განხორციელებული წინსვლა წინარე შედეგებთან/ წინარე დონესთან
შედარებით.
|
მიღწევის დონე საგნობრივი სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან შედარებით
|
შემფასებელი და შეფასების ფორმები
|
მასწავლებელი: ზეპირსიტყვიერი ან წერილობითი
უკუკავშირი, წამახალისებელი მითითებები, სიმბოლური ნიშნები და ა.შ..
მოსწავლეები:
თვითშეფასებით; ურთიერთშეფასებით.
|
მასწავლებელი: ქულა (შეიძლება ახლდეს კომენტარი ძლიერი და სუსტი
მხარეების აღწერით, ხარვეზების გამოსასწორებელი მითითებებით).
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
საუბრობს
გამართულად და თავდაჯერებულად.
|
საუბარი
არგუმენტირებულია.
|
იცავს
დისკუსიის წესებს და თანაკლასელის მიმართ კორექტულია.
|
იცავს საუბრისას დროის ლიმიტს.
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას,
ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს
შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
არადამაკმაყოფილებელი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის წევრებს შორის არ შეიმჩნეოდა თანამშრომლობა
|
ჯგუფიდან ერთი მოსწავლე აქტიურობდა
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური
|
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიურობდა და ხდებოდა აზრთა გაზიარება
|
პრეზენტაციის უნარი
|
ჯგუფს არ ჰქონდა პრეზენტაციის უნარი
|
ჯგუფი ცდილობდა პრეზენტაციის გაკეთებას
|
ჯგუფმა შეძლო პრეზენტაციის გაკეთება
|
ჯგუფმა საუკეთესოდ წარმოადგინა მათ მიერ შესრულებული
ნამუშევრისპრეზენტაცია
|
დროის ორგანიზება
|
ჯგუფი ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
ჯგუფს უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ჯგუფი ცდილობს დაიცვას დროის ლიმიტი
|
ჯგუფი საუკეთესოდ იცავს დროის ლიმიტს
|
No comments:
Post a Comment